H.O.K.N. | Oddíl | Program 2008 | Soutěž 2008 | Kronika | Foto | Video | Stanovy
logo H.O.K.N.

horolezecký oddíl Karla Němce

články horolezeckého oddílu
Články
2010 , 2009 , 2008 , 2007 , 2006 , 2005 , 2004 , 2003 , 2002 , 2001 , 2000 , 1999

2008

15. ročník přeskoku na Kozelce

H.O.K.N. pozvánka na 15. (!!!) ročník přeskoku na Kozelce - 30.12.2008............

Jen málokdo si dnes možná vzpomene, že český reprezentant Milan Gombala vybojoval v roce 1994 na Mistrovství Evropy v atletice v Helsinkách stříbrnou medaili ve skoku dalekém
O čem se však mluví do dnešních dnů, je první ročník H.O.K.N. přeskoku na Kozelce téhož roku, přesněji 30.12.1994

Vyhlašujeme tedy tímto pro všechny členy a spřátelená individua letošní 15. (!!!) ročník přeskoku, sraz tradičně 10:00 u Remusu, osvědčené laskominy s sebou.
Přeskok 2006 - Ondra Přeskok 2006 - Vita
Minulé ročníky Minulé ročníky Minulé ročníky Minulé ročníky Minulé ročníky

Zdraví,

Honza Koudelka
(zatím čtrnácterák ;-)

HOKN Plzeň 10 let

Opulentní oslavy 10 let věhlasného oddílu HOKN............
Pozvánka HOKN

Sláva HOKN :-)!

Ještě jednou
díky za pekelnej dárek..sem čuměl..fak hustý :-)

a pak taky
díky Láďovi za spoluorganizaci soutěží,
     a taky
díky Péťovi a Honzovi za statistiky 12h a výroční desetiročenku
(už si v ní čtu na záchodě, fak brý)
díky Bigglesovi za super dort s "německou horou"
     a taky
díky všem co dorazili vč. členů spřátelených voddílů..
(aspoň víme, kdo se kde holí a kdo se nechce sázet ;-)

a v neposlední řadě
díky mátovýmu čaji, že už mi po těch prasečích kolenech neni
     blbě od žaludku..

zdraví,

Z*

Několik dokumentárních fotografií v sekci FOTO

V předvečer slavnostního ukončení opulentních oslav věhlasného oddílu H.O.K.N. zařazujeme do našich prestižních fofogalerií sbírku několika
skutečně unikátních historických snímků pořizovaných převážně ještě na skleněné tabulky. Více ZDE...

Honza 11.10.2008

Domov obrů

Jak to asi s těma obrama bylo............

Koukám na to krásný údolí. Je slunečno, ale fouká to o 106. Zyký zrovna vytáh VIIa na Císaře, tak svištím za ním, ať mu není nahoře kosa moc dlouho, už cestou říkal, že necítí prsty.

Včera jsme o nich mluvili. Museli to bejt určitě obři. Kráčeli krajinou a vyšlapali údolí, kde po jeho stranách zbyla spousta bezva věžiček a masívů, zrovna jako ta z který koukáme dolů.
Asi to byli obři, který mysleli na lezce.

Asi jsem to ještě neřek, ale jsme už druhý den v Tisý a Ostrově. Péťa, Zyký a já. Nakonec jsme teda jeli, naše drahé polovičky nás pustili. No jo, jsou hodný. Když teda chtěj.

Včera bylo naprosto super. Ráno trošku mlha, ale pak azúro. Na to, že je říjen je fakt nádherně.
Rozlezli jsme se na Pevnosti za bohaté účasti kolemjdoucích turistů z NDR, kteří komentovali Zykýho výkony u prvního kruhu slovy: Jetzt ist er endlich abgesichert a neváhali i jinak naznačovat, že oni by do toho nešli.
Vzhledem k tomu, že je Zyký moc neposlouchal, tak to nemělo valného efektu. Dal si ještě jedno VIIb a už jsme valili k Africe, kde na něj čekal jeho Zlý sen.
Tentokrát, že na to pude taky hlavou, ale jinak. Střihli jsme si s Péťou o jištění a za chvíli už Zyký vzlínal, zatímco já jsem se začal cpát rohlíkem a hermelínem. Hezký to bylo a krásně to dopadlo. VIIIb.

Péťa to tu zná, asi byl v minulém životě pískový obr, a tak že mi taky něco doporučí. Oblejzali jsme Afriku kolem dokola a nakonec padl typ na Deštivou stoku. Hezký VIIA a už vím, proč je to stoka.
Ale šlo to, byli tam tutový hodiny. Péťa teda myslel jiný než já ovázal, ale nahoře se to každýmu dobře povídá.

Pak jsme se jen tak dolejzali, smáli jsme se a šli po písčitý cestě severozápadním směrem. Den to byl krásnej a kolem půl šestý už jsme seděli v tý nový picošce v Tisý a dávali si do nosu.
Pica, pivo, kafe, férová šlehačka, čaj. Pokračovai jsme pak Na pekárně. Suprová česnečka, pivo, tlačenka, pivo, někteří knedlíky s vajíčkem, pivo.
Příjemnej večer. A když jsme šli spát, tak ty hvězdy... Jó, holt romantika. To je tak, když člověk jede s klukama...

Ráno bylo kolem 2°C, snídani jsme dali v hospodě U Císaře. Asi měli dlouhej večer, vypadali unaveně a nesměle se ptali, jestli už máme účet z večera nebo ne. Hemenex byl ale dobrej.
Koukáme z okna na tu vlajku, tam jsem ještě nebyl...
vypadá to vysoký...

Koukám na to krásný údolí. Celý vypadá jako velikánská obří šlápota a po okraji tý šlápoty se vyřinuli ty pískovcový věže.
Kam ty obři asi šli a kde teď jsou. Potřeboval bych přemístit nějakej ten šutřík na zahradu. Je tu krásně.
No nic, než je najdu, abych to s nima domluvil, tak se sem budu vracet...
Rád...
Nejlíp s klukama...
Zyký přemýšlí Zyký cvaká Péťa leze na Palcát 1 Péťa leze na Palcát 2 Péťa leze na Palcát 3 Péťa, Honza na Palcátu 1 Péťa, Honza na Palcátu 2 Zkamenělý obr

Honza 11.10.2008

Wilder Kaiser 2008

Kraťasově vábení k lezení lehkých a dobře odjištěných vícedélkovek v Kaiseru se prostě nedalo odolat............

I přesto, že jsme oslovili několikero slečen (těmi vlastními samozřejmě počínaje), zůstala v expedičním Formanu nakonec tři místa volná.
Ve středu 26.odpoledne vyrážíme z plzeňského Lochotína a po přibližně pětihodinové cestě (Rozvadov, Regensburg, Mnichov, A8 směr Salzburg, A93 na Kufstein, sjezd z dálnice ještě v Německu na Kössen a dále pak přes Niederndorf, Durchholzen a Schwendt do Griesenau, v Griesenau vpravo, po přes den placené silnici na Griesner Alm) rozbalujeme karimatky u Griesner Almu (1005 m) na parkovišti.

Ráno hodina a půl výstupu s plnou polní na Stripsenjochhaus 1605m, odpoledne už nalehko na Gamswandl (cca 20 min ze Stripsenjochhausu směr Eggersteig), kde probíhá první důvěrnější seznámení
s místním vápencem. Na Gamswandlu najdete lehké, položené a výborně odjištěné dvojdélkovky (jednotlivé délky max. 35m), s lezením po plotnách a vodních žlábcích, nejtěžší cesta Angelina- první délka za 7-.
Stripsenjochhaus a Stripsenkopf z Gamswandlu Gamswandlské plotny Kraťas při slaňování
Druhý lezecký den trávíme na klettergarten Wildangerwand (cestou na Gamswandl odbočit pěšinou vpravo vzhůru). Parádní až čtyřdélkové cesty, lanové délky až 55 m,
obtížnost 4 až 7+, většinou dobře odjištěno, na některé cesty třeba jištění vlastní.
Wildangerwand Kraťas pod prvním štandem
v Donnerwetter 5+
Večer probíhá plánování dalšího lezeckého dne.
Po dvoudením rozlezení bychom rádi něco delšího, dobrodružnějšího a s výstupem na vrchol. Nakonec vybíráme patnáctidélkovou Via Classica (2 délky za 5) na Fleischbank 2187m
(v překladu něco jako masné krámy nebo jatka). Jištění E2, dvě únikovky, předpověď počasí dobrá. Pečlivě balíme, studujeme topo a popis cesty. Jdeme brzo spát, ráno vstávačka v 7. Z chaty vyrážíme směr Eggersteig, odbočujeme v pravo ke sněhovému poli pod soutěskou mezi Totenkirchlem a Fleischbankem, která zleva ohraničuje Wildangerwand, nástup vlevo od tohoto pole.
Kolem osmé začínám tahat první délku, před třetí menší zaváhání- nýty v Koitus Interuptus (7+) vypadají dost lákavě, ale nakonec raději pokračuji vpravo, přes zaklíněný blok v komíně… :).
Dávám ještě délku pátou, jejíž horní polovinu brodím vyšlapanými stopami po hliněné polici. Sedmá délka (5) je už ale v Kraťasově režii.
Nordgrad a za ním Predigstuhl Soutěska Zaklíněný blok ve třetí délce
Po krátké pauze na první terase se Kraťas nekompromisně vydává vstříct délkám dalším. Od druhé terasy nás dělí čtyři (5-, 5-, 5, 4+). Dva dny nácviku lezení po plotnách a vodních žlábcích pak Kraťas
v pětkovém komínu jedenácté délky jako když nachází, rozpor který předvádí jsem doposud viděl pouze na fotkách nebo videích :). Odměnou mu pak jsou spáry v sakra šikmé polici dvanácté délky
Ze štandu desáté délky Jedenáctá délka
dole „Kraťasův komín“
Konečně druhá terasa, ještě dvě lehké délky (v nastalé euforii, první tahám), napojení na Nordgrad a něco přes hodinu dvojkovým terénem na vrchol (místy exponované, krásný výhled na Predigstuhl 2093m,
Elmauer Tor a do Steinerne Rinne, kterou se budeme vracet zpět na chatu). Na vrcholu jsme v půl sedmé, nezbytné foto, zápis do vrcholové knihy a mažeme dolů.
Dvojkovými žlaby (dolní část slaňujeme), po pěšině mezi Christaturm a Karlspitze, vystoupat směrem Karlspitze a dále vlevo směrem Elmauer Tor k prvnímu slaňáku - vyšlapáno, místy červené značení.
Během slaňování do Elmauer Tor se začíná pomalu šeřit a sen o podvečerní idyle u piva a „wienerschnitzelu“ se rozplývá. Poslední dvě délky sjíždíme už najednou a pak suťovištěm upalujeme dolů, do Steinerne Rinne.
Na Eggersteigu se už hodí i čelovka. Ve 22:04 objednávám na Stripsenjochhausu (i přes počáteční odpor obsluhy) dvě piva.
Druhá terasa Predigstuhl Elmauer Tor a Steinerne Rinne Gymnastika na Nordgratu Vrchol v dohledu
Na vrcholu Fleischbanku Vrcholová kniha Sestup ElmauerTor
V sobotu ráno balíme, krátký výstup a snídaně na Stripsenkopfu (1807m, zdejší klettergarten nás po třech dnech lezení nechává chladnými) a sestup zpět na chatu a dolu na parkoviště u Griesner Almu.
Za zmínku stojí ještě přepychové koupání na zpáteční cestě ve Walchsee.
Stripsenkopf Stripsenjochhaus
Speciální poděkování Zykýmu - lana, aktuální předpovědi počasí a Honzovi K.- průvodčíci a sada friendů. Honzovi ještě omluva za storno plánovaného výjezdu do Arca.
Odkazy:

Víťa 30.9.2008

Půlroční vyhodnocení sázek

Tak se nám půlrok sešel s půlrokem a je jistě na místě průběžně zhodnotit stav letošních sázek ...........

(viz. Sázky na rok 2008).Obě basičky P12 našly svého nového majitele, a s potěšením můžeme konstatovat, že obě za úspěšné splnění vsazeného úkolu.

Zyký nejdříve 10. června s vidinou 20 zrzavých kloučků na 3. zájezd zdolal na Rovišti Nové koření 9- PP,aby toto ještě 28. června potvrdil Lídou 9- PP tamtéž.
Naléhavé jeho výzvy o zdvojení dodávky urquellovského moku však již bohužel zůstaly oslyšeny.

Rovněž tak Honza ke konci vsazeného období zabojoval a pro některé věci neznalé osoby možná překvapivě ovšem o to přesvědčivěji přelezl 22. června na Kaitersbergu Herzenbrecher 8-/8 PP.
I jemu tedy basička prazdrojáčků přitvrdí muziku.

Již teď se tak můžeme těšit na shybařské galapředstavení či další lezecké lahůdky. Sláva sázkám. (A to nemluvim o Belvíku...)
Herzenbrecher 8/8- Lída 9- Nové koření 9-

(Fotky z cest vypůjčeny ze serveru lezec.cz)

Honza Koudelka 15.7.2008

Arco 2008

20.6.2008 jsme konečně dorazili poprvé do Arca...........

20.6. Sysiphos
První den se s Míšou na vícedélkovku necítíme. Trháme se od zbytku a vybaveni průvodcem od Johna vyrážíme na Sysiphos (celkem 43 cest v délách do 25m, 5a - ??).
Postupně lezeme 5a, 5b, Carlose za 6a jsme si rozhodně odpustit nemohli, v další 6a Solero (dle průvodce „sympatische Route“) mi už ale výrazně dochází.
Na závěr odpočinkový traverz Croccante 5c, a ještě marný pokus o krátkou položenou plotnu Tu mi pungy 5c- po malých ostrých chytech.
Přístup do oblasti ze Sarche, po silnici směrem na Maddonu di Campiglio, hned za mostem vlevo, nejprve po via Rauten, pak mezi vinicemi,
dále po cestě podél řeky a na závěr strmé stoupání vpravo (zřetelně viditelná stezka). Celkově z mostu něco přes 1km, pěšky pohodově cca. 30 min, podstatná část sjízdná autem.
Skály jsou orientovány na východ, dopolední slunce u nástupu a ve spodní polovině cest tlumeno lesíkem.

Kolem páté se vracíme na parkoviště u mostu, kde ve stínu spokojeně odpočívají Klára a Brouk (Orizzonti Dolomitici). Současně s námi doráží poněkud sežehlí, dehydrovaní, ale hlavně spokojení John s Kraťasem
(Orizonti Dolomitici + Via Le strane voglie di Amelie).

Piccolo Dain z jihu, cestou na Sysiphos
- „Amelie“- levý hřeben velké stěny vrcholové pyramidy
-„Orizonti“- v L části údolní stěny,
   viditelné pouze poslední délky pod skalním „zubem“

Kraťas v prvních délkách
Orizzonti Dolomitici
Míša v nástupu Croccante 5c Broukova radost

21.6. Piccolo Dain - Orizonti Dolomitici (10 délek, nejtěžší 5b)

Po konzultaci s Broukem („Nejtěžší je nástup. Obtížnosti jsou nadhodnocené.“), ujištění o přepychovém zajištění cesty a zapůjčení dodatečných 4 expresek od Kraťase, Johnově klidném přihlížení
a Míši tichém souhlasu (až teď je mi jí holky líto) stojíme na konci fronty před deseti lezbychtivých Italů u nástupu.
Z parkovište u mostu v Sarche je to cca. 5 min. pěšky, nastupuje se ze zídky u protipovodňové hráze. Zopáknutí metodiky, domluvení signálů, rozcvičení a jdeme na to.
Po prvních dvou lehkých délkách (nástup a traverz) pokračuje před námi lezoucí dvojice dále vlevo do těžší Amazonie. V dalších dvou lehkých délkám dolézáme dvojici Italů, které za sebou na půlkách táhne vůdce.
Jeden z nich to bere pravidelně po presách a skupina před nimi má podle rychlosti postupu, semtamlétajících kamenů a občasných debat a výkřiků, trochu problémy.
15 až 20 min pravidelně čekám na uvolnění štandu (všechny vzorové- 2 nýty spojené řetězem), do cesty pere slunce, dochází nám voda a navíc se od jednoho z Italů dovídám, že jsme zhruba někde v půlce.
Moc se mi to nezdá- kousek nad námi je už zřetelný pás zeleně. Dvě délky v komínu, krátká plotna, zleva pěšina z Amazonie a kolem čtvrtý jsme u Kraťasem popsaný zahrádky. Ty vole to je úleva!
Ještě malej zkrat při hledání sestupovky (Italové nám z ničeho nic zdrhli)- jen cedule Ferrata a žádná Broukem proklamovaná šipka Sarche. Po drátu se tedy rozhodně spouštět nechceme.
Nakonec sestupujeme po pěšince traverzující východní svah „Piccola“, zhruba v půlce se cesta dělí (dále je možno skutečně pokračovat k nástupu Via attrezzato Rino Pisetta), my ale sestupujeme vpravo, do Sarche.
Čeká nás kašna s ledovou vodou, zmrzlina a lezecký obchody v Arcu (mimochodem jednoduchá 60tka se tady dá pořídit už od 70 EUR) a konečně i přepychové koupání na Gardě.

22.6. Val Algone
Poslední den už toho máme všichni celkem dost, John nás láká na lehký 7a do Val Algone (přibližně 50 cest v délách do 25m, 5b - ??).
Oblast leží pár kilometrů od Stenica, slunce v úzkém údolí jenom kolem poledne, luxusní přístup- z auta přes potok přímo pod stěnu. Ze 7a je nakonec pro mě s Míšou 6a expedičně a pohodové závěrečné 5c.
Kolem jedné opouštíme lezecký ráj a mimo jiných za zvuku zájezdové hitovky „Je to dobrý, nebe je modrý“ přejíždíme Brenner a v 8 jsme zpátky v Plzni- bylo to fakt dobrý, díky Johne!

Míša v 5c Kraťas v 5c John v 6a+

Víťa 12.7.2008

12-hodinovka 2008 - proběhla

V sobotu 24. května pořádal H.O.K.N. Plzeň již 6. ročník lezecké dvanáctihodinovky na Kozelce...........

Počasí tentokrát opravdu vyšlo, už na startu v 7:00 bylo celkem příjemně (a to i bez ohledu na takovouto krutou noční dobu).
Celkem se oficiálně soutěže účastnilo 18 závodníků + dalších pár kolemlezoucích sympatizantů. (Zrovna se to nějak sešlo, že zde bylo i dalších několik lezbychtivých skupin,
takže upřímně tolik aut jsem na parkovišti v Doubravici ještě neviděl a i ve skalách to bylo už trochu znát.)

Žádné dramatické doběhy do cíle tentokrát nebyly a tak jediných pár trestných minut získaly Broukovo a Marvovo dvojky za pozdní vyplnění a odevzdání seznamů cest.
Jak se později prosáklo, na konec v 19:00 se někteří závodníci těšili už od 11..
Oficiální propozice k závodům (včetně v podstatě kompletního průvodce na Kozelku) zde Propozice

Už teď se můžem těšit na příští rok, neboť jak říkal přihlížející Zalabák: „ Jestli budu eště příští rok na živu, tak bych se možná taky zúčastnil..“.

Celkové výsledky:

1. Bejbs, Luky - 337,5 b., 44 cest (Přetížení, Méďa Béďa, varianty M.B., Hrníček za 8+/9- a dalších 40 cest)
2. Zyký, Péťa Novák - 324 b., 57 cest (nejvíc přelezených cest)
3. John, Honza Kadlec - 299 b., 51 cest (ad hoc. dvojka - John to prostě zná a Honza vydržel (musel :o)..)
4. Láďa Krejsa, Vendula - 261 b., 50 cest (tomu říkám návrat na skály po ca. roce, zároveň 1. místo v kategorii smíšených dvojic)
5. Kodl, Kraťas - 230,5 b., 40 cest (na bednu holt „kolouškům“ chybělo víc jak 10 cest)
6. Brouk, Jíťa - 147 b., 25 cest (2. místo v kategorii smíšených dvojic)
7. Víťa Novák, Ondra Bílek - 112,5 b., 22 cest (standart pojatý formou „na pohodu“)
8. Jaroslav Osvald, Jaroslav Mayer - 54,5 b., 9 cest (první seznámení s 12h..)
9. Marv, Evina - 3 b., 7 cest (nejsou zrovna ranní ptáčata - start ca. ve 3 a k tomu ještě penalizace 15 b. za nevylezení 1 povinné cesty, ajaj :-)

Vyhlášení proběhlo ve slavnostním duchu před hospodou v Doubravici (uvnitř narváno), letmé „vyhodnocení“ v hospodě v Nečtinech. Výsledky

A ZDE i několik fotografií z průběhu soutěže

Díky všem zúčastněným a v neposlední řadě díky Davidovi z plzeňského Hannahu za část sponzorských cen.

Honza Koudelka 24.5.2008 22:30

POZOR - 12-hodinovka - změna termínu

S ohledem na skutečnost, že půlka Plzně bude 26. dubna na PADání, druhá půlka ve Francošce a třetí půlka se ještě nestihne vrátit ze Zélandu, posouvá se termín...........
plánované 12-hodinovky na Kozelce o měsíc, tj. na 24. května 2008.

Změnu termínu jsme již projednali s centrálou UIAA a mezinárodním mírovým olympijským výborem v Pekingu, vše nám naštěstí prošlo (..pokud by se to však mělo opakovat, budeme prý nenásilně potlačeni).

Ještě jednou se omlouváme, že si musíte přeorganizovat své dlouhodobé tréninkové plány a těšíme se v sobotu 24. května na Kozelce.

Plakát
Propozice

Honza Koudelka 27.3.2008

12-ti hodinovka 2008

Zyký a Petr Novák vyhlašují letošní ročník 12-hodinovky...........na Kozelce na sobotu 26. dubna 2008.

Start 7:00, konec si každý dopočte sám.
Sraz H.O.K.N. příp. dalších účinkujících v pátek 25.4. u ohně na tábořišti.
Vše podstatné k závodům v propozicích.

Plakát
Propozice

Honza Koudelka 27.3.2008

Vyhlášení celoroční soutěže 2007 / 2008

Slavnostní galavečer u příležitosti slavnostního vyhlášení slavné celoroční soutěže 2007 proběhl minulý pátek ve velmi slavnostním duchu,
ovšem jak jinak, že, když se akce koná v legendární Lišinovo garáži (Expeditions klub)...........
Ceny byly rozdány, mnohdy i na místě vypity, sezona byla zhodnocena více než důstojně a to až do brzkých ranních hodin. Další info o „večírku“ zde
Celkovým vítězem se stal pretekár Bejbs (USK), následován Kraťasem (USK, ex-HOKN)a Honzou (HOKN). Kompletní výsledky jsou zde

A tak nezbývá nic jiného, než vyhlásit celoroční soutěž 2008: V hodnocení přelezů došlo k mírným úpravám, kdy se zejména bodově výrazně víc osolily hory a maličko se zkasaly bouldry.
Za cestu v kategorii „hory“ se nově počítá jakákoliv vícedélková cesta.
Zcela novým bonusem je lepší ohodnocení OS-přelezu (koeficient 1,8 oproti dosavadnímu 1,5, u bouldrů zůstává 1,5).

Takže lezte, posílejte své cesty, pumpujte tvrdě a nelítostně..ceny už se dávají chladit... (Bejbsi, ta pětihvězdičková Metaxa na tebe ještě chvíli v garáži počká, ale asi ne moc dlouho...)

Zde ještě pár fotek z akce

Výčep Společnost DJ Barman Speaker
Brouk Marv Kraťas Bejbs Zpěvák

Honza Koudelka 8.3.2008

Služební hlášení

Služební hlášení:

Na základě usnesení předsednictva politbyra a generálního tajemníka H.O.K.N. plníme uzávěry 9. sjezdu ústředí oddílu a proto tedy:
- kdo si objednal průkazku ČHS, je k vyzvednutí u Péti a Katky
- kdo si chce koupit knížku Horolezecká abeceda, nechť si ji koupí kde chce (např. v Hannahu na ni dostane ještě slevu 15% na naši H.O.K.N. kartu)
   a oproti předložené účtence mu Katka vyplatí 200,- Kč jako odhlasovanej příspěvek
www.horolezeckaabeceda.cz
- odsouhlasený sněžnice tsl 325 jsou objednány, měly by být k dispozici během příštího týdne
- plánovaný termín 12-hodinovky byl stanoven na: 26. dubna 2008 Kozelka, začněte nelítostně pumpovat železo a nekompromisně drtit vytrvalost..:-)
- kdo se chce zúčastnit celoroční soutěže HOKN-USK, může začít posílat cesty, podrobnosti v samostatném článku..

Honza Koudelka 8.3.2008

Galavečer

Definitivně potvrzeno: Slavnostní vyhlášení celoroční soutěže HOKN a USK o nejaktivnějšího lezce/lezkyni 2007 se bude konat v rámci ceremoniálního galavečera v Lišinovo garáži v pátek 29.2.08 od 19:30.
Motýlek či kravata podmínkou, dámy aspoň bikiny..
Ceny už se chladí, elpíčko Plexis vezmu..rádi uvítáme všechny hosty i ty nesoutěžící...

Detaily soutěže na: stránkách HOKN

Honza Koudelka 12.02.2008

Výroční schůze 2008

Dne 25.1.2008 U švejka se konala výroční desátá volební schůze HOKNu.

Tráva asi loví kudlu z kapsy Předseda hovoří